Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




29th June 2007

你也許不會看到這篇, 但是沒關係...
我已經把你放下了, 時間快得讓你有點驚訝, 之前跟你聊的所有, 讓你想通了也走出來了, 但卻增加了你對我的依賴... 現在反而是你放不下我...
你不可以那麼在乎我了, 應該去在乎那些你喜歡的人, 你愛的人, 去在乎你的父母, 你的弟弟... 對我有依賴卻沒有戀愛的感覺, 應該會很痛苦吧... 讓一切順其自然, 說時容易做時難.., 哈!
我們就暫時不要聯絡, 你就慢慢把病調理好, 別再讓他發作了, 好不容易你才有好轉的, 知道嗎?
一切就等我從馬來西亞回來后再說吧... 想不通時可以找我, 我會儘量幫助你的...

曖昧 王菲
曲: 陳小霞 詞︰林夕 編︰Adrian Chan

眉目裡似哭不似哭 還祈求甚麼說不出
陪著你輕呼著煙圈 到唇邊講不出滿足
你的溫柔怎可以捕捉 越來越近卻從不接觸 
啦....

茶沒有喝光早變酸 從來未熱戀已相戀
陪著你天天在兜圈 那纏繞怎麼可算短
你的衣裳今天我在穿 未留住你卻仍然溫暖

(仍)徘徊在似苦又甜之間 望不穿這曖昧的眼 
愛或情借來填一晚 終須都歸還 無謂多貪
猶疑在似即若離之間 望不穿這曖昧的眼
似是濃卻仍然很淡 天早灰藍 想告別 偏未晚


Wow, tomorrow got free ticket to 小人國主題樂園.., will go there with Sunny, Miranda, Amily and her sister. Thank you Miranda for the free tickets... We will go there by train...

Labels: ,

posted by teopag @ 2:36 PM,

1 Comments:

At 5:54 PM, Anonymous Anonymous said...

You are going back to Malaysia? when??

 

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health