Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




执迷不悔

执迷不悔 王菲
作词:王靖雯 作曲:袁惟仁

这一次我执着面对 任性地沉醉
我并不在乎 这是错还是对
就算是深陷 我不顾一切
就算是执迷 我也执迷不悔

别说我应该放弃 应该睁开眼
我用我的心 去看去感觉
你并不是我 又怎能了解
就算是执迷 (就)让我执迷不悔

我不是你们想的如此完美
我承认有时也会辨不清真伪
并非我不愿意走出迷堆
只是这次 这次是自己(而)不是谁

要我用谁的心去体会
真真切切地感受周围
就算痛苦 就算是泪
也是属于我的伤悲
我还能用谁的心去体会
真真切切的感受周围
就算疲倦 就算是累
也只能执迷(而)不悔

执迷不悔 王菲
作词:陈少琪 作曲:袁惟仁

这次我从头面对 过去和以后
人如何自欺 再不管这对否
人如何不舍 也放开所有
从堕入深沟 完全不想悔疚

我决意沉迷下 去放眼迎以后
人寻求自尊 你心中感觉否
人如何长久 却了解不够
从独自飞走 完全不想悔疚

身边的声音祝福我的一切
我已听厌你说我那样美丽
若附在旧日子不再可贵
我说我这次 要痛快有我的依归

今天且忍心一声再会
不须伤心风中依偎
勉强与你到底总会
在热烈后变飞灰
今天且忍心笑笑干杯
可知一天我会荡回
你总会说已早改变
独自梦下去都不悔

Labels: ,

posted by teopag @ 12:33 AM,

1 Comments:

At 8:03 PM, Blogger teopag said...

Cannot be like that la.., why wanna make myself suffering...
Smile and move on...

 

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health