Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




Fulong one day trip 福隆一日游

Today, Seok Kooi, Shenq Huey and I joined the LOHAS Family Mid Autumn Barbeque Activity 樂活家族中秋烤肉活動 organised by Peggy and her friends.

We took a train from Nangang 南港 to Fulong 福隆 Railway Station. Let's sing a song of Fish Leong 暖暖 along the journey when we passed along this station...


都可以随便的 你说的我都愿意去 小火车摆动的旋律
都可以是真的 你说的我都会相信 因为我完全信任你
细腻的喜欢 毛毯般的厚重感 晒过太阳熟悉的安全感
分享热汤 我们两支汤匙一个碗 左心房暖暖的好饱满
我想说其实你很好 你自己却不知道 真心的对我好 不要求回报
爱一个人希望他过更好 打从心里暖暖的 你比自己更重要
都可以随便的 你说的我都愿意去 回忆里满足的旋律
都可以是真的 你说的我都会相信 因为我完全信任你
细腻的喜欢 你手掌的厚实感 什么困难都觉得有希望
我哼着歌 你自然的就接下一段 我知道暖暖就在胸膛
我想说其实你很好 你自己却不知道 真心的对我好 不要求回报
爱一个人希望他过更好 打从心里暖暖的 你比自己更重要
我想说其实你很好 你自己却不知道 从来都很低调 自信心不高
爱一个人希望他过更好 打从心里暖暖的 你比自己更重要 我也希望变更好

After 1hour and 15minutes, we arrived at Fulong Station.

Longmen Campsite 龍門露營渡假基地

This is Peggy.

Game sessions

On the way to Fulong Beach 福隆海水浴場 after the barbeque.

Fulong Beach 福隆海水浴場 and the Rainbow Bridge 彩虹橋.
芝蘭, 聖惠, 于昌, 琡貴和栢源攝于彩虹橋.
It was raining on and off. Three of us were sent home by 于昌and 芝蘭 at night.

Labels: , ,

posted by teopag @ 8:01 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health