Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




Recently 最近



最近
作詞:譚志華 作曲:譚志華

你最近不說話 怎麼了 為什麼 
是不是有什麼事讓妳不快樂
聽說你最近很孤單 有點亂有點慌 
可是我卻不能夠在你的身旁

妳想要的 我卻不能夠給妳我全部
我能給的 卻又不是妳想要擁有的
我們不適合 也不想認輸 
好幾次我們抱著彼此都是想要哭

妳常解釋 這樣的一切都只是開始
我覺得是 所有的一切早就已結束
不想再約束 不要再痛苦 
下一次會有更好的情路

愛 我卻不能給妳我全部 
我能給的 卻又不是妳想要擁有的
我們不適合 也不想認輸 
好幾次我們抱著彼此都是想要哭

Labels: ,

posted by teopag @ 10:56 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health