Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




必殺技



你近來又 再有空 我在防備 別發功
能勉強戒紹心痛 但喉嚨還在痛
你在懷舊 我也懂 還稱贊我夠上進
但可惜那時你都不相信

我道行都低估了你 我以為 撐得起
一句為甚麼不找找你 我練到 再倔強
再絕也 也永沒法比

求你別要 如從前 純熟地碰我
而我問我 為何還 能夠碰傷我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 哦
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一關心我已經 等於再殺死我

你未提及 我也知 既是前度 沒法子
如這聖伯納得意 分予你當玩意
數十年後 我也知 如果見你我愿意
像一關過完 再單打一次

求你別說 仍能如 良朋地對我
而我問我 為何還 能對得起我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 哦
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一講起你已經 等於再殺死我

Labels: , ,

posted by teopag @ 11:16 PM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health