Site Network: Personal |

 

Hi everyone, this would be the place where I can get connected with my family and friends when I am abroad. Wish we can stay in touch always, and I will keep updating you my current life here... =) You are welcome to leave any message and comment here... Take care and have a nice day!




一个人的我依然会微笑

一个人的我依然会微笑

如果想哭我自己会找地方
你不必担心我会弄湿你肩膀
走在街上到处是寂寞的人
我想谁都不要同情的眼光

受一点伤并不是可怕的事
人就是这样才会愈来愈坚强
谁叫男人永远比女人清楚
爱情它何时该收何时该放

你走吧 我不哭 无论多痛苦
你走吧 我不哭 就算会迷路

明天一个人的我依然会微笑
虽然它或许也是伤心的开始
爱情的轮回总是一次又一次
是悲是喜终将都变成往事

明天一个人的我依然会微笑
那怕早已没有人记得我名字
别问我为何执迷不悟的尝试
男人生来就多这么一点痴

Labels:

posted by teopag @ 2:33 PM,

2 Comments:

At 11:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Strange....I can only see codes not words ><

 
At 2:28 AM, Anonymous Anonymous said...

What happen Pak Guan?

Nancy, change the text encoding to Unicode UTF-8, you will read it.

 

Post a Comment

<< Home


© 2006 TPG punya blog 阿源嘅部落格 | Blogger Templates by GeckoandFly | Design by Andreas Viklund
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.
Learn how to Make Money Online at GeckoandFly | First Aid and Health Information at Medical Health